Buchs har skabt en ny overordnet CVI for Deco Group med afsæt i det eksisterende logo og koncernens grundværdier. Deco Group er specialister i solafskærmning, og udvikler og distribuerer gardiner, gardintilbehør og markiser. Koncernen står bag en lang række anerkendte brands. Ønsket var en tydeligere profil både indadtil og udadtil, og der var brug for hjælp til at tiltrække nye kompetencer via employer branding.

Den nye CVI er implementeret på en lang række medier og platforme, både on- og offline. En af Buchs’ allerstørste styrker er, at vi har en holistisk tilgang til kommunikation. Vores inhouse specialister har kompetencer til at hjælpe kunderne med at udarbejde og eksekvere en omnichanel strategi.

Deco Groups nye CVI er implementeret på alt lige fra visitkort, kataloger, SoMe, powerpointskabeloner, kuglepenne, dørmåtter og mailsignaturer til udsmykning af alle væggene i koncernens store domicil – og ikke mindst et nyt flot og brugervenligt website.

Nu fremstår Deco Groups profil udadtil tydelig, og der er opnået en langt stærkere fællesskabsfølelse på tværs af koncernens brands. Samlet forbedrer det koncernens chancer for at rekruttere og fastholde kompetente medarbejdere markant.